چشم انتظار

     عزیز دلم -همسر مهربونم امشب بعد از ۲۰ روز میاد خونه .خدا میدونه چقدر دلم براش تنگ شده

خدایا خودت پشت و پناهش باش که به سلامت برگرده


دلم تنگ شده


سلام عزیزم امروز پنج روزه ندیدمت .خیلی دلم برات تنگ شده .خیلی دوری تو برام سخته هر روز که زنگ میزنی و صداتو میشنوم بغض گلومو میگیره برام پیام میفرستی و من جواب میدم و منتظر تو میمونم خدایا همسرم رو در پناه خودت نگهدار آمین

گرما و تنبلی بنده






سلام  به همه حالتون چطوره

یک هفته ای میشه همسرم رو ندیدم رفته نکا واسه کاراش . خدایا خودت مواظب همسر مهربونم باش بهش سلامتی و سر بلندی بده و در پناه خودت نگهش دار-باورتون نمیشه بعضی وقتها از دلتنگی گر یه ام میگیره ولی جلو خودمو میگیرم . چند روز خونه مامان خودمم بعدش چند روزی میرم خونه مامان همسرم خلاصه روزهای ما هم اینطوری میگذره چند روز پیش باز رفتم شرکت سابق باز نیروی جدید گرفتن و من باید بهش یاد میدادم خلاصه از اونجا باید میرفتم جواب آزمایشمو میگرفتم

که یکی از همکارای سابقم که الان دوست خوبمه با ماشینش منو تا آزمایشگاه رسوند و بعدش رفتم دکتر و رفتم خونه مادر همسرم . برادرم رفته سر خونه و زندگی خودش و خواهرم هم داره کلاس کامپیوتر میره . عروس دایی همسرم هم تا یک ماه دیگه مادر میشه و یک نی نی خوگشل میاره که دختره امیدوارم همیشه سلامت باشه

تاخیر

سلام حالتون چطوره ؟ 

ما هم همگی خوبیم راستشو بخواید الان از آزمایشگاه میام به اتفاق همسر گرامی رفته بودم آرمایش خون برای کم خونی اخه بیشتر شده  

و دیگه اینکه دلم براتون تنگ شده بود یه کوچولو تنبل شدم  

راستی شاید بعد از خواهر شوهر شدن به افتخار جاری شدن هم نائل بشم  یه خبرایی داره میشه  

راستی خبر رسیده اون خانمی که به جای من رفته بود شرکت -از شرکت رفته به کار زیاد اعتراض کرده خدایی هم راست گفته هرچی گفته من چهار سال تحمل کردم اون یک ماه