من برگشتم

سلام سلام 

حالتون چطوره؟ 

جمعه برگشتیم خونمون از کجا ؟معلومه خوب از کرمانشاه و عروسی داداشم دیگه 

جای همتون خیلی خالی بود -خیلی خوش گذشت - همه چی خوب بود 

از وقتی که دیگه سر کار نمیرم تقریبا ۵ کیلو چاق شدم ولی ورزش میکنم که .....خودتون که بهتر میدونید - پی گیر کارهای بیمه بیکاری هستم که با اشتباه خودشون کارم دو هفته عقب افتاد  

این چند روزم به بهانه گرما همه جا رو تعطیل کردن امروز اومدم خونه مادر همسرم راستی تا یادم نرفته موهامو قبل از عروسی رنگ کردم خیلی خوشگل شد 

زیر موهام قهوه ای تیره روی موهام زیتونی خوش رنگ فکر نمیکردنم ولی خیلی بهم میومد و همه خوششون اومد به اندازه پولش قشنگ بود

سفر شیرین

سلام

حال و احوال

خدا رو شکر من و همسر مهربونم هم خوبیم

همه چی خوبه  خیلی خوشحالم که چند وقت دیگه برادرم ازدواج میکنه من که همه چی آماده دارم منظورم لباس و ...این چیزاست فقط باید موهامو و رنگ کنم و سر و صورتی صفا بدم امروز دوستم زهرا رو دیدم و کادو تولدمو گرفتم و خودمم چند تا شمع خوشگل گرفتم خدایا ازت میخوام که به همه سلامتی و سعادت هدیه بدی