تولد پدر خوبم

پنجشنبه اول مهر تولد پدر مهربونمه



۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پدر خوبم تولدت مبارک از خدا میخوام همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات رو ی سر ما

تقدیم به تو

تقدیم به عشق زندگیم


تولد همسر برادر

دیروز تولد زن داداشم بود البته کادو و تبریکات رو همون روز گفتم و دادم ولی فرصت نشد اینجا ثبت کنم

صبا جان تولدت مبارک



چند روز خوب

سلام بالاخره جاری جدید هم اومد سر خونه و زندگیش نوزدهم من و همسر رفتیم رشت عروسی 20 بود به برادر همسر و خانمش کمک کردیم مراسم هم خیلی خوب بود و ستاره جون خیلی نازتر شده بود براشون آرزوی سلامتی و سعادت دارم



جاری کوچیکه و عروسی جاری وسطی

چند روز پیش مادر همسرم جاری کوچیکرو و که تازه نامزد کرده رو با خانواده دعوت کرد و من و همسرم هم نزدیک عصر رفتیم خونشون چند شاخه گل مریم و رز گرفتیم با چند شاخه گل یاسی رنگ که اسمشو نمیدونم و گذاشتم تو گلدون خیلی قشنگ شد سالاد درست کردم و میوه ها رو چیدم و ساعت ۸ بود که اومدن اولش خیلی استرس داشتم روزی که همسرم اومد خواستگاری اینقدر استرس نداشتم مادر همسر یه انگشتر واسش گرفته بو که داد بهش و ساعت ۱۱ رفتن 

فردا هم من و همسرمهربون میریم رشت یکشنبه مراسم ازدواج برادر همسره ما زودتر میریم  

امروز شنیدم مادر بزگم مادر پدرم ازپله افتاده یه روزم بیمارستان بوده خدا رو شکر به خیر گذشته 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی