من برگشتم

سلام سلام 

حالتون چطوره؟ 

جمعه برگشتیم خونمون از کجا ؟معلومه خوب از کرمانشاه و عروسی داداشم دیگه 

جای همتون خیلی خالی بود -خیلی خوش گذشت - همه چی خوب بود 

از وقتی که دیگه سر کار نمیرم تقریبا ۵ کیلو چاق شدم ولی ورزش میکنم که .....خودتون که بهتر میدونید - پی گیر کارهای بیمه بیکاری هستم که با اشتباه خودشون کارم دو هفته عقب افتاد  

این چند روزم به بهانه گرما همه جا رو تعطیل کردن امروز اومدم خونه مادر همسرم راستی تا یادم نرفته موهامو قبل از عروسی رنگ کردم خیلی خوشگل شد 

زیر موهام قهوه ای تیره روی موهام زیتونی خوش رنگ فکر نمیکردنم ولی خیلی بهم میومد و همه خوششون اومد به اندازه پولش قشنگ بود

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

مبارکه انشاالله خوشبخت بشن
موهاتم مبارکه
زیتونی همیشه قشنگه
روزی نیم ساعت برقص لاغر میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد