نمیدونم

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

 

سلام سلام  خوبید سلامتید خدا رو شکر ما هم خوبیم .سه روز تعطیل بودم و هر سه روزو خونه بودیم به اتفاق همسری خیلی خوبه میدونید چیه ما دوست داریم که روزهایی که تعطیلیم رو خونه خودمون باشیمعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی و تو هفته اگه بخوایم مهمونی میریم فکر کنم کار ما برعکسه یکشنبه هم مهمون داشتیم خانواده همسر گرامی همراه با خانواده خودم و مادر بزرگ همسر و خانواده دایی همسر که خدا را شکر همه چی به خوبی انجام شد و من هم راضی همشون ازم تعریف میکردند یکی نیست بگه بابا آخه من خجالت میکشم تو جمع ازم تعریف میکنید سفره رو که جمع کردند مادر همسر و زن دایی و مامان خودم اومدن کنار اوپن آشپزخانه و مادر همسر گفت ایشاالله دفعه بعد جشن بچتونو بگیریمتصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com مامانم چیزی نگفت  و فقط خندید راستشو بخواید ناراحت شدم اما به روم نیاوردم منم خودمو مشغول ظرفها کردم همیشه از این خوشحال بودم که مادر همسرم در این موارد حرفی نمیزنه البته یکی دوبار غیر مستقیم گفته بود ولی اینبار تو جمع گفت من فکر میکنم این موضوع مربوط به زندگی خصوصی هر زن و شوهریه- کی بچه دوست نداره باید همه شرایط فراهم باشه بری به عهده گرفتن مسئولیت یک نفر دیگه که به خانواده اضافه میشه نمیدونم والا بگذریم ... 

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

 

همسرم از سال ۷۷ که دانشگاهش تموم شده هرسال تو یه روز مشخص همه دوستای دانشگاهشون قرار میزارن و همو میبینن جمعه هم یکی از اون روزهاست و قراره من هم برم آخه من خیلیاشونو ندیدم و قراره فردا درکه هم ببینیم  حتی اگه سنگ هم از آسمون بباره قرار پابرجاست 

 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات 4 + ارسال نظر
مدی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام عزیزم
ثریا جان..رو حرف دیگران حالا مادرت یا مادرشوهرت ناراحت نشو
چون بالاخره همه حرفشون رو میزنن...
تو هم که نمیتونی همه رو راضی نگه داری درسته؟
راستی ثریا جان چه طور با همسرت آشنا شدید و ازدواج کردید؟

سلام عزیزم ممنون که بهم سر میزنی هیچکی این ورا پیداش نمیشه
این آدرس وبلاگ قبلی منه بری میتونی همه ماجرا رو بخونی
www.eshgesr.blogfa.com

سحر یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://ravanema64.blogfa.com

سلام عزیزم اینکه ناراحتی نداره تو فکرش نرو حرفه دیگه چه بخوای چه نخوای زده میشه ! نه که خیلی گوش میدی عزیزم .دوستت دارم

مدی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

بیا که کیک تموم میشه بهت نمیرسه

شبنم(مامان رومینا) سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://romina86.persinblog.ir

سلام گلم خوبی عزیزم.

الهی بمیرم من شما رو با یکی دیگه از دوستانم که همنام شما هستن اشتباه گرفتم.

ولی خب فرقی نداره از این به بعد شما هم یکی دیگه از دوستان خوب من میشید.

دوستون دارم هنوز وبلاگتون رو کامل نخوندم بر می گردم مفصل برات می تایپم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد