یلدا

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com 

 

 

سلام  aksha.ir  گالری عکسهای زیبا-عکسهای گرافیکیaksha.ir  گالری عکسهای زیبا-عکسهای گرافیکی   

حالتون چطوره؟ 

خدا را شکر که خوبید 

ما هم شکر بد نیستیم میگذرد 

دیروز همسرم زنگ زده میگه کی میریم خونه مامان اینا(مادر من) گفتم امروز که شنبه است که نه من میرم باشگاه فردا شب یلداست میریم خونه مامان اینا(مادر همسرم) سه شنبه هم میرم باشگاه که یکدفعه گفت من که امشب میرم ک تا سه شنبه صبر کنه ما رفتیم شما هم خواستی بیا 

اینطوری شد که شبو خونه مامانم بودیم البته قبل از اونجا یه سر رفتم آرایشگاه ابرو هامو صفایی دادم بعد رفتم 

همسر گرامی هم یک ساعت بعد از من رسید شب رو در کنار خانواده گذراندیم و صبح اومدم شرکت میدونید پنجشنبه پیش رفتیم خونه مادر همسرم مامان گفته بود کاش امروز نمیومدین تا شب چله میومدین ما هم گفتیم چه اشکالی داره شب یلدا هم میایم فکر میکرد نمیریم از شما چه پنهون اصلا یاد شب یلدا نبودیم که این هفته است  

 

 

این هم تقدیم به شما عزیزای دل امیدوارم هر جا که این شب هستید خوب و خوش و سلامت باشید  

 
عمرتون صد شب یلدا
دلتون قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادتون همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا 

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com 


نظرات 1 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام ثریا جون
خوبی گلم؟
خوشحالم که خوشحالی
شب یلدات خوش
واسه ابروهاتم تبریک
منم آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد