در دو دل

  

سلام خوبید شما ؟ منم بد نیستم یه جورایی قاطیم  هم خوبم هم خوب نیستم پنج روز تعطیلم دو روزشو همسرم خونست سه روزشو سر کاره مهمونم دارم شاید مهمونیم برم برنامه ریزی خاصی ندارم این همه منتظر تعطیلی میمونی وقتی میرسه نمیدونی میخوای چی کار کنی دیروز بهم گفتند از شنبه باید بیای شرکت  بعدش میگن معلوم نیست که شما بیای یا نه دلم میخواد خونه باشم و استراحت کنم این مدت خیلی اعصابم ضعیف شده بود تو شرکت هم واسه من خوبه هم واسه خودشون همسرم هم یه خورده اذیت کردم امیدوارم منو ببخشه که میدونم میبخشه همیشه دلم میخواست پدر و مادرا به تصمیمهای بچه هاشون احترام بزارن نه اینکه براشون تصمیم بگیرن راهنمایشون کنن در کنارشون باشن با بچه هاشون که حالا دختر و پسرهای بزرگی شدن لجبازی نکنن به احساسشون   احترام بزارن و بدونن همه چی ظاهر آدم نمیشه مهم قلب آدماست ظاهر خوبه کسی منکرش نیست ولی خیلی زود عادی میشه و اونی که میمونه اخلاق و رفتارو کردار انسانهاست  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد