تعطیلات

سلام حالتون چطوره ؟

از خدا میخوام همیشه سلامت باشید

سه روز تعطیل بودیم خیلی خوب بود – جایی نرفتیم ولی مهمون داشتیم –پنج شنبه با دوستم شادی جون قرار داشتم شادی میخواست بره آرایشگاه موهاشو کوتاه کنه و بعدش بریم خرید  ساعت 1و نیم از خونه اومدم بیرون و همسر مهربونو خونه تنها گذاشتم و رفتم دوست گرامی 15 دقیقه تاخیر داشت خلاصه رفتیم آرایشگاه موهاشو کوتاه کرد خیلی ناز شد و منم وسوسه شدم جلو موهامو کوتاه کنم به امید اینکه منم ناز شم آرایشگره همش میگفت پشت موهاتم یه خورده کوتاه کن گفتم نه ولی چی کار کنم که شیطون از من زورش بیشتره پشت موهامونم یه صفایی دادیم و و سشواری کشید و حالتی داداو دیدیم نه با با ما هم اگه به خودمون برسیم یه کوچولو ناز میشیم  از اونجا اومدیم رفتیم ولیعصر خرید کنیم چیزی نپسندیدیم شادی یه اسپری و ریمل گرفت منم یه تونیک خوشگل بنفس ساعت 6 را افتادیم به سمت خونه سرم وحشتناک درد میکرد از روز قبل آخرشم نفهمیدم دلیلش چی بود اتوبان هم وحشتناک ترافیک بود راه نیم ساعته یکساعت و نیم طول کشید تا حالا براتون پیش اومده جایی باشید و خیلی خوابتون بیاد  و نتونسته باشید بخوابید همین حالت برای من پیش اومده بود تو ماشین من وسط نشسته بودم و اینور و اونورم هم دوتا خانم نشسته بودن تو اون ترافیک چنان خوابی منو گرفته بود که نگو و نپرس ولی نتونستم بخوابم رسیدم خونه موهام جمع بود به همسرم  گفتم من تغییر نکردم کفت نه آخه موهام جمع بود رفتم تو اتاق تونیک جدیدمو پوشیدم موهام  باز کردم و اومد گفت وای چقدر ناز شدی چقدر این رنگ بهت میاد خلاصه و ... یک ساعت بعد عمو زنگ زد که اگه خونه ایم بیاد بهمون سر بزنه که گفتیم هستیم و جایی نمیریم

جونم براتون بگه من همچنان سر درد داشتم دو تا قرص کدئین خوردم –آب قند خوردم – دوش آب گرم گرفتم و لی فایده ای نداشت

شب که خوابیدیم صبح ساعت 9 بود که همسر و عمو بیدار شده بودن (لازم به ذکر است مدتی میشود که از تخت استفاده نمیکنیم و تو پذیرای میخوابیم ) خیلی خوبه شب قبل هم من یه پتو آوردم و وسط پذیرایی خوابیدم همسر بیدار شد و اول آروم صحبت میکردن که من بیدار نشم تا دیدند من تکون خوردم تلوزیون روشن شد بعد بلند صحبت کردن و زودباش بیدار شو....من چشمامو باز کردم یه خورده مکث کردم دیدم سرم دیگه درد نمیکنه چقدر خوشحال شدم یه کوچولو خوابم میمود پتو رو گرفتم و رفتم روی راحتی خوابیدم ده دقیقه نگذشته بود ساعت ده و نیم دختر دایی گرامی تماس گرفت اگه هستید عصر بیان خونمون اولش گفت ببخشید بیدارت کردم منم با اون صدای گرفته تابلو گفتم نه خواب نبودم خوپش اومدید بعدش پریدم پایین و صبحانه خوردن و و نهار درست کردم و بعد به فکر شام و مرتب کردن خونه همسر مهربون پذیرایی و سالن و جارو برقی کشید و منم هم برای شام قورمه سبزی و مرغ درست کردم همراه با سالاد و بقیه مخلفات با مامانم تماس گرفتم که شما هم عصر بیاید خونه ما که خلاصه شب همه دور هم بودیم و خیلی خوش گذشت و همه از دستپخت بنده راضی بودند و تعریف کردند شب دختر دایی اینا رفتند و صبحش داداش رفت سر کار عمو هم ساعت 10 رفت مامام و خواهر گرامی هم ساعت 11 رفتند باز ما دو نفر موندیم .کارها رو انجام دادم و خوابم گرفت پتو آوردم  روبوی tv خوابم برد از 1و نیم تا 4 خواب عمیق و همسر گرامی نیز خوابش نبرد و تنها تی وی نگاه کرده بود با صدای بسیار کم و نهارش را خورده بود بیدار که شدم حس کردم گشنمه نهار خوردم و حاضر شدیم بریم بیرون که کفشهامو بدیم کفاشی درست کنه و خرید کنیم یک ساعتی پیاده روی کردیم هوای خوبی بود سر راه برگشت هوس گوجه سبز کردیم و پیراشکی و از همه مهمتر بستنی میوه ای خونه که رسیدم حساب همشون فورا رسیدم حالا هم که اومدیم سر کار تا ببینیم بعد چی میشه من بیست روز دیگه بیشتر اینجا نیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.froshgahe52.blogfa.com

با سلام خدمت شما وبلاگ دار یا سایت دارعزیز (( فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان همکار بازاریاب
یا فروشنده ی محصولات می پذیرد))
به همکار(( بازاریاب )) یا (( فروشنده ی )) محصولات نیاز داریم
این فرصت را از دست ندهید....... 90% پورسانت فروشنده و تبلیغ کننده
***((کسب درآمد واقعی را از ما بخواهید.))***
***((با بهترین شکل از درآمد های اینترنتی))***
فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان اقدام به عضو گرفتن جهت فروش محصولات خود مینماید.
شما می توانید در فروش محصولات این فروشگاه با ما سهیم شوید. این فروشگاه
به شما اجازه می دهد که چند دقیقه ای شعبه ای از فروشگاه ما را ایجاد کنید و محصولات ما
را به فروش برسانید و پور سانت خود را بابت فروش محصولات دریافت کنید. پور سانت
شما در هر محصول متفاوت می باشد. این فروشگاه به شما پنل اختصاصی میدهد تا به
شکل دلخواهتان فروشگاه خود را ایجاد کنید .(( بسیار آسان و با امکانات عالی )) خودتان ببینید.
نکته ( 1): عضویت در این فروشگاه کاملا رایگان است (( بدون پرداخت هیچ هزینه ای )) شما می توانید
فروشگاه بزنید. اصلا نگران ساختن فروشگاه نباشید. خود سایت آموزش می دهد. کاملا رایگان است.
نکته( 2) : شما می توانید پورسانت خود را از طریق حساب بانکی خود ( هربانک داخل کشور به
جزء بانک سپه) برداشت کنید.
نکته : شما تا 90% پور سانت بابت فروش هر محصول بدست می آورید. این فروشگاه حتی کم ترین
پول را به شما پرداخت می کند .
نکته (3) : به سایت www.froshgahe52.blogfa.com بروید و لینک عضویت را در سمت راست پایین
پیدا کنید و عضو این مجموعه ی بزرگ شوید.(( تا دیر نشده ))
نکته ی (4)ما به همکار فروش محصولات نیاز داریم اگر مایلید به سایت ما بیایید برای ثبت نام.
(( اگر سوالی داشتید از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.))
نکته(6): برای ارتباط با ما به آدرس f.farhad54@yahoo.com مراجعه کنید. ایمیل ارتباطی خود را
برای سریع تر پاسخ دادن به فارسی بنویسید. و آدرس سایت خودرا برای دریافت پاسخ خود درآن بگذارید.
متشکرم از شما.
(( نگاهتان را از ما نگیرید)). ***مدیر وب سایت فرشاد***
***(فروش انواع هاست و دومین - طراحی سایت و....... زیرقیمت بازار ))***
با فروش محصولات ما درآمد عالی و مادام العمر داشته باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.rafi360.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری..
موفق باشی...
خوشحال میشم به من هم سر بزنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد