عنوان ندارد

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

سلام  خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com

دیگه حوصله ندارم ده روز بیشتر به شرکت اومدنم نمونده یک ساعتم مرخصی ندارم حداقل مرخصی بگیرم فعلا جای من کسی نیومده و من همچنان منتظر .از خونه و همسر مهربونم هم که خدا رو شکر خوبه ولی خیلی جلو آفتاب بوده حسابی سوخته

دیشب ماست گذاشتم رو پوست صورتش گفتم شاید بهتر بشه چیز دیگه ای به ذهنم نرسید .دیروز که رفتم خونه یه نظافت جانانه کردم اتاقا پذیرایی آشپزخونه دستشویی - حمام بالکن خلاصه همه جا رو برق انداختم  شام رو هم درست کردم و منتظر شدم تا مهربون همسر از راه بیاد که ساعت 9 رسید خونه امروز و فردا هم خونه مامانم اینا هستیم حتما بهمون خوش میگذره   

بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com

 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد