دلم تنگه

سلام 

خوبید ؟ 

ولی من خوب نیستم 

میدونید بعضی خبرها رو که میشنوی آتیش میگیری شوکه میشی بعد از چند ساعت هم حسابی گریه میکنی و سردرد میگیری و خوابت میبره ولی یادت نمیره هیچوقت  

اولش باورم نشد بعد که همسرم اومد خونه بهم گفت خبرو شنیدی گفتم چی ؟گفت اعدام ..... 

باورم نشد شوکه شدم بعد خبرو نگاه کردم نه مال تی وی خودمونو چون اصلا قبولش ندارم و هیچوقت هم نگاه نمیکنم نگاه کردم شنیدم بعد باورم شد  

ظلم هیچوقت پایدار نبوده و نیست و ظالم هم رفتنی و به سزای کارهای زشت و غیر انسانی خودش میرسه نمیخواستم این مطلبو بنویسم ولی برای دل خودم نوشتم  

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

نظرات 1 + ارسال نظر
همکار پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

متأسفم نه خوشحالم ،غمگینم نه شادم ؟! از رفتن تو خانم گلی همکار حساس و دوست داشتنی مون از شرکت هر چند باید ناراحت باشم ولی خیلی خوشحالم چون می دونم این اتفاق برات آرامش رو به همراه میاره! خوشحالم از اینکه تصمیم گرفتی در زندگیت تغییر ایجاد کنی.تغییر همیشه خوبه.حتی اگه شیرینی اش رو ندی!آرزوی موفقیتت رو در همه ارکان زندگی دارم.خیر پیش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد