بهار سا به جای پانیذ

سلام 

بالاخره دوازده روز پیش نی نی دنیا اومد- اسمشو بهار سا گذاشتن 

خیلی ناز و کوچولوه - خدا حفظش کنه شیرین عسلو 

بلاخره کارهای بیمه بیکاری تمام شده و قراره آبان حقوق بگیرم بعد از پنج ماه  

فردا هم قراره بریم عروسی اقوام پدر همسر مهربون بعد از دو سال و شش ماه که از ازدواجمون میگذره این اولی عروسی اقوام همسر گرامیه که میریم 

من هم وقت آرایشگاه گرفتم که حسابی سر و صورتی صفا بدم من خیلیاشونو برای بار اوله که میبینم خوب 

نظرات 1 + ارسال نظر
پرتو سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ http://par2.blogsky.com/

سلام با سرچ سالگرد عقد به وسیله گوگل به وبلاگت دعوت شدم ...چون اولین سالگرد قراره با تاخیر برگزار بشه نمیدونستم چیکار کنم ..........

منم چندماه پیش عروسی یکی از فامیلای همسری رفته بودم اولین بار بود خیلی آدما رو میدیدم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد