بخور و بخواب

 بهاربیست                   www.bahar-20.com

 

 

سلام بر دوستان 

بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم فردا قراره موهامو رنگ کنم این بار میخوام روشن کنم ولی مطمئن نیستم بهم بیاد در حال حاضر موهام مشکیه من خودم مشکی رو خیلی دوست دارم همسرم هم همینطور تا ببینیم فردا چی میشه اصلا تا اون موقع زنده هستم امروز که برم خونه تا شنبه آینده تعطیلمتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com ۹ روز ولی نمیدونم با این تعطیلات چی کار کنم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comهمسرم بهاربیست                   www.bahar-20.comکاراش زیاده خانواده خودمم چند روز دیگه میرن شهرستان خلاصه این هفته بخور و بخوابه منم جای خاصی ندارم که برم خونه رضاینا فقط وقتی جایی میخوای بری مرخصی نداری وقتی جایی نمیری یهو ۹ روز مرخصی میفرستن  این روزها رو که پیش رو داریم و برای همه مردم (ایران) روزهای سختیه و پر از ناراحتی و اضطراب - امیدوارم روزهای آرومتر و بهتری پیش روی همه ما باشه بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبرای همتون روزهایی خوب همراه با سلامتی آرزو میکنمبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://ravanema64.blogfa.com

سلام عزیزم خوش به حالت که 9 روز تعطیلی . رنگ روشن حتما به موهات میاد مبارکه . تعطیلات خوبی داشته باشی عزیزم.

آرزو مامان آرش سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام به خانم گلی
خوبی؟ خوش بگذره تعطیلات. موهات هم پیشاپیش مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد