آخرین روز کار

امروز آخرین روز کاره و دیگه نیستیم تا 15 فروردین امیدوارم به همتون خوش بگذره و اگه عمری بود بعد از تعطیلات بهتون سر میزنم مواظب خودتون باشید  

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

نوروز مبارک

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

 

  نوروز باستانی رو به همه شما تبریک عرض میکنم برای همه شما سالی همراه با سلامتی و سربلندی و موفقیت آرزو میکنم  

 بهاربیست                   www.bahar-20.com

 

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

دومین سالگرد عقد

  عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی    سلام حالتون چطوره دیروز 24 اسفند بود مصادف با دومین سالگرد عقد من و رضا ولی هیچکدوم یادمون نبود تا اینکه خواهرم تماس گرفت و تبریک گفت منو میگی گفتم مگه امروز چندمه گفت 24 تازه یادم اومد این روزها اینقدر سرمون شلوغه که تاریخها رو هم فراموش میکنیم که چند شنبس یا چندمه هر روز چندین بار به تقویم رومیزی که روبرومه نگاه میکنم ولی دیروز اصلا عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

تماس گرفتم و به رضا گفتم اونم گفت تا چند روز پیش یادم بود ولی امروز فراموش کردم  

این روز خیلی خوبو که همه دور هم بودیم و کسی ازمون کم نشده بود رو از صمیم قلبم به همسر عزیزم تبریک میگم  از خدا میخوام سالهای سال با سلامتی و همین مهربونی در کنارم باشهعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی خوش به حال اون روز که هنوز سعید و دایی عباس و دایی حسین هم کنارمون بودند تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

 

 

 

 

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

به خاطر همه خوبیها  مهربونی - صبر - و ....

 

سال نو

سلام  به همه شما که وبلاگ منو میخونید

پیشاپیش نوروز باستانی رو به همتون تبریک عرض میکنم امیدوارم امسال سالی پر از سلامتی – موفقیت و کامیابی برای شما و خانواده ه محترمتون باشه سعی کنید همه سنتهای نوروز رو به خوبی عملی کنید چهارشنبه سوری –دید و بازدید و سیزده بدر و برای وطن عزیزم ایران سالی پر از آزادی و عدالت آرزو میکنم

نظافت

سلام  سلام  

واقعا خسته نباشید حسابی این روزها سرگرم نظافت و خونه تکونی هستید دست همسراتونم درد نکنه که اینقدر کمکتون میکنن  

از شما چه پنهون مو و همسرم هم از دیروز ساعت یازده شروع کردیم به نظافت خونه که البته تا ساعت یازده شب  اتاق خوابها - بالکن و حمام رو برق انداختیم و امروز هم تا اونجایی که برسیم آشپزخونه و پذیرایی رو تمیز میکنیم دکوراسیون خونه رو  رو عوض کردیم  بابا تنوع لازمه خسته شدیم از یکنواختی خونه ولی میدونید چیه تو پذیراییمون جای همه چی مشخصه و به سختی میشه تغییر داد  . 

 

هنوز تصمیم نگرفتیم کی بریم کرمانشاه آخه میدونید بعد از دو سال دارم میرم سر راه میریم همدان خونه دوست دوران دانشگاهم ( ماشالله دو تا نی نی داره ) بعد میریم کنگاور خونه اون یکی دوستم از دوران دانشگاه بعد میریم کرمانشاه چند روز بعد میریم سنندج بعد میریم مریوان از اونجا هم قراره بریم مهاباد فعلا این تصمیما رو گرفتیم  کدومشو برسیم بریم خدا میدونه   

اولین سالگرد

سلام عزیزای دلم  

 

امروز ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ درست یکسال از رفتن سعید عزیزم (برادر همسرم) دایی حسین و دایی عباس میگذره ( دایی های همسرم ) تو این یکسال حتی برای یک لحظه یادشون از خاطرمون نرفت و همیشه به یاد همه مهربونیا و خوبیاشون هستیم سعید جان خیلی دلم برات تنگ شده خیلی 

خدایا چقدر زود یکسال شد خدایا خودت به همه خلانواده های داغدار صبر بده  

    

  روحشون شاد یادشون گرامی