تعطیلات

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

سلام  حالتون چطوره ؟ خوشحالم که خوبید - همسر گرامی من پنجشنبه از کرمان برگشت عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیشب قبلش خونه دختر عمه و دو تا وروجکها بودم خوب بود اولی بار بود که بدون همسرم شب رو اونجا میموندم کلی حرف زدیم فیلم دیدیم اهورا و آوا شعراشونو برام خوندن چقدر شیرین زبونند من که هر دفعه ببینمشون میخورمشون ساعت ۱۲ میخواستم بخوابم دختر عمه میگفت اومدی اینجا فقط بخوابی خوابتو برامون آوردی منم گفتم بابا ساعت ۱۲ خوابم میاد اه کلی اذیت کردند تا اینکه ساعت ۱ خوابم برد صبح پنجشنبه هم از ذوق اینکه همسر رو بعد از یک هفته میبینم رفتم خونه یه خورده خرید کردم و رفتم شروع کردم به کارهای خونه نهار و درست کردم میوه ها رو شستم و گذاشتم رو میز و ...خلاصه خونه من برق میزد ساعت ۱۱ مامانم و خواهرم اومدند یک ربع بعدش همسرم اومد عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسییک ساعت بعد هم مادر بزرگ و همو کوچیکه و بعدش بابام اومد خلاصه پنج شنبه و جمعه مهمون داشتم جمعه ظهر هم عمو بزرگه اومد خیلی خوش گذشت عصر هم همه رفتند و ما باز هم دو نفر شدیم کلی با هم صحبت کردیم امروز قراره با یکی از اقوام بریم باشگاه اون میخواد لاغر شه من میخوام چاق شم نه زیاد ۴ کیلو سر حال شیم تا اگه خواستیم در آینده مامان شیم بدنامون آمادگیشو داشته باشه شاید تاثیر داشته باشه خوب  

 

 

پیام کوتاه

دیروز چند تا پیام واسم فرستادند براتون مینویسم شاید برای شما تکراری باشه ولی برای من بار اولی بود که فرستاده میشد 

 

ساده میگویم دل بریدن ساده نیست -چشم های مهربانت را ندیدن ساده نیست- از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام -ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست 

 

        ****************************************************** 

 

هر فصل تو را غرق صفا میخواهم - هر روز تو را کامروا میخواهم - از بهر تو و هر که تو را دارد دوست  آرامش خاطر از خدا میخواهم 

 

       ******************************************************* 

 

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند 

 

       ******************************************************* 

 

من همانم که اگر دوست مرا یاد کند - به صفای قدمش دیده خود فرش کنم  

 

      ******************************************************* 

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند غرق گناهم ولی رهایم نکند یک خواسته دارم ز خدای متعال در هر دو جهان از تو جدایم نکند  

 

    ******************************************************** 

 

خاطرم نیست -تو از بارانی...یا که از نسل نسیم ...هر چه هستی گذرا نیست هوایت - بویت ... من به یادت هستم

هشت ماه گذشت

اوست همیشه جاوید

دریغ و درد

چه بود این تیر بیرحم از کجا آمد

که غمگین باغ بی آواز ما را باز

در این محرومی و عریانی پاییز بدینسان ناگهان خاموش و خالی کرد

چه جانسوز و چه وحشت آور است این درد

نمی­خواهم، نمی­آید مرا باور

الا یا هر چه هستِ کائنات از تو                                                   

ببین، آخر پناه آورده­ای زنهار می­خواهد

پس از عمری ،همین یک آرزو، یک خواست

همین یک بار می خواهد

ببین، غمگین دلم با وحشت و با درد می­گرید

چه سود اما، دریغ و درد

همه دارایی ما، دولت ما، نور ما، چشم و چراغ ما

برفت از دست

دیروز ۱۷ آبان درست هشت ماه از رفتن سعید عزیزم دایی عباس و دایی حسین میگذره  

متنی رو که بالا خوندید رو همسرم واسه سنگ مزار برادرش سعید انتخاب کرد نمیدونید چقدر به هم ریخته بود چقدر گریه کرد منم که گریه میکردم تا نیم ساعت اون ورا آفتابی نشدم چون نمیتونستم دلداریش بدم اشک امان نمیداد روحشون شاد یادشون همیشه تو قلبهامونه

تولد اهورا و آوا

پنج شنبه تولد اهورا و جمعه تولد آوا اهورا ۵ سال و آوا وارد ۴ سالگی میشه  

عزیزای خاله تولدتون مبارک 

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

دیدار

سلام سلام حالتون چطوره خوبید - سلامتید - خدا رو شکر هی ما هم بد نیستیم شکر میگذرونیم دیگه این روزا حسابی درگیر عوض کردن سرور شرکتمون هستیم مادر بزرگ مهربونم هم شنبه از کرمانشاه اومد تا من بعد از یک سال و ۷ ماه بتونم ببینمش - جمعه تولد دوخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar-20.com تا شیطونای دختر عمه گرامیه که چند خیابون با هم فاصله داریم دیروز رفتم کادو گرفتم براشون اسم پسرشون اهورا هم نازه هم باهوش یه خورده شیطون واسش شال و کلاه و یه جفت جوراب زمستونی گرفتم 

دخترشون آوا که مثل داداشش ناز باهوش یه کوچولو شیطون و شیرین زبونتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com که واسش عروسک خوشگل و یه جراب عروسکی گرفتم  دیروز دختر عمع تماس گرفت و گفت همسرش امروز که پنجشنبه است باید بره کیش تو شرکت لبنی کار میکنه و باید بره با ماشین از قضا همسر مهربون من هم امروز بلیط گرفته بود بره کرمان و دختر عمه گرامی تماس گرفته و گفت به رضا بگو نره تا با آقاشون برن هم خسته نمیشن و هم تنها نیستند و اینطوری شد که روز تولد در ابهام موند هر چند من کادو گرفتم و حالا راه افتادند به سمت کرمان خدا پشت و پناهشون باشه و همه مسافرا به سلامتی برن و برگردنو من  امروز میرم خونشون و تا شنبه اونجام سه شنبه با دوست عزیزم زهرا رفتیم میلاد نور که خرید کنیم تنها کاری که انجام ندادیم خرید بود فقط حرف زدیم دو ماه بود همو ندیده بودیم فقط دو تا عطر خریدم یکی واسه رضا و یکی واسه خودم مال خودم کنزو بوشو دوست دارم ولی اسم عطر رضا رو یادم نیست ولی اونم خوشبو و ملایمه در هر صورت همسرم خیلی خوش اومد  

 

 

ازت ممنونم به خاطر همه خوبیها و مهربونیاتتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

 

دوری ۲

از هم دوریسلام حالتون چطوره امیدوارم همگی خوب و خوش و سلامت باشید این چند روز اتفاق خاصی نیوفتاده فقط همسر گرامی چهار شنبه گذشته برگشت و دیروز  دوباره رفت کرمان دیشب هم خونه مامان همسر گرامی بودم و امروز با خواهر گرامی قرار دارم میخوایم با هم بریم خرید بعدش هم میریم خونه مامان خودم این روزا خیل خسته میشم کارام خیلی زیاد شده امیدوارم کارهای همسرم زودتر درست شه و برگرده دلم براش تنگ شده از خدا میخوام همیشه سلامت باشه