پیام کوتاه

دیروز چند تا پیام واسم فرستادند براتون مینویسم شاید برای شما تکراری باشه ولی برای من بار اولی بود که فرستاده میشد 

 

ساده میگویم دل بریدن ساده نیست -چشم های مهربانت را ندیدن ساده نیست- از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام -ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست 

 

        ****************************************************** 

 

هر فصل تو را غرق صفا میخواهم - هر روز تو را کامروا میخواهم - از بهر تو و هر که تو را دارد دوست  آرامش خاطر از خدا میخواهم 

 

       ******************************************************* 

 

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند 

 

       ******************************************************* 

 

من همانم که اگر دوست مرا یاد کند - به صفای قدمش دیده خود فرش کنم  

 

      ******************************************************* 

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند غرق گناهم ولی رهایم نکند یک خواسته دارم ز خدای متعال در هر دو جهان از تو جدایم نکند  

 

    ******************************************************** 

 

خاطرم نیست -تو از بارانی...یا که از نسل نسیم ...هر چه هستی گذرا نیست هوایت - بویت ... من به یادت هستم

نظرات 2 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

اینم یکی از پیامهای من


ماه من غصه چرا ؟؟؟

آسمان را بنگر، که هنوز، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست، گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد

یا زمینی را که، دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار، دشتی از یاس سپید، زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست

مدی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام ثریا جان...خوبی؟ممنون...مرسی که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد