اتفاق خاصی ......

سلام 

خوبید شما ؟ 

خدا رو شکر 

تو این مدت که اینجا نبودم اتفاق خاصی نیفتاده فقط مامانم اینا دیگه جایی نمیرن اینجا میمونن 

که خیلی خوشحال شدم اگه خدا بخواد چند وقت دیگه واسه داداشم میریم خواستگاری خواهرم هم دنبال کاره ولی فعلا موفق نشده شرکتمون همچنان تعدیل نیرو داره و یکی دیگه از همکارامون رفت  و اینکه همسرم مریض شد و خدا رو شکر حالا خیلی بهتره

قالب جدید

سلام حالتون چطوره ؟ ما هم خوبیم یه کوچولو سرما خوردیم که مشغول سوپ درمانی هستیم قالب وبلاگمو عوض کردم  از اون خسته شده بودم به نظرتون این قالب قشنگه یا قبلی - راستی جلو موهامو کوتاه کردم همه میگن خیلی بهت میاد خیلی عوض شدم همسرم میگفت همین طوری هم سنت کم به نظر میومد حالا رفتی کوتاه هم کردی سه سال کوچکتر نشون میدی بابا -گفتم باور کن من که عمدا این کارو نکردم در ضمن حساسیتی هم ندارم که سنم کم یا زیاد به نظر بیاد  

دومین سالگرد نامزدی

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 همسر عزیزم ممنون به خاطر همه خوبیها ومهربونی وصبرت

 

 

 

سلام حالتون چطوره خوبید ؟ خدا رو شکر 

ما هم بد نیستیم  دیروز دومین سالگرد  نامزدی من و رضابود عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیخیلی زودگذشت دو ماه دیگه سالگرد عقدمون و یک ماه بعدش سالگرد ازدواجمون

ناراحتم خیلی

 

www.aksha.ir  تصاویر زیبا ساز وبلاگ

 

 

سلام به همتون ایشالله که حالتون خوبه ؟من که خوب نیستم وضع روحی جالب نیست میدونید بابام تصمیم گرفته خانواده رو برداره و بره کرمانشاه ( شهر بنده ) مامان و خواهرم راضی نیستند ولی خوب ...بابام هم دلایل خودشو داره وقتی فکرشو میکنم خود به خود اشک تو چشمام جمع میشه نمیدونید دیشب که خونشون بودیم چقدر گریه کردم آخه من جز اینا کسی رو اینجا ندارم که ....خدا رو شکر رضا رو دارم وگر نه چی کار میکردم فکر اینکه فاصله های دیدنشون زیاد میشه ...... 

تاسوعا و عاشورا رو هم خونه بودیم و جایی نرفتیم ۴ روز تعطیل بودیم که دو روزش به سرما خوردگی گذشت  

 

 

www.aksha.ir گالری عکسهای زیبا