قالب جدید

سلام حالتون چطوره ؟ ما هم خوبیم یه کوچولو سرما خوردیم که مشغول سوپ درمانی هستیم قالب وبلاگمو عوض کردم  از اون خسته شده بودم به نظرتون این قالب قشنگه یا قبلی - راستی جلو موهامو کوتاه کردم همه میگن خیلی بهت میاد خیلی عوض شدم همسرم میگفت همین طوری هم سنت کم به نظر میومد حالا رفتی کوتاه هم کردی سه سال کوچکتر نشون میدی بابا -گفتم باور کن من که عمدا این کارو نکردم در ضمن حساسیتی هم ندارم که سنم کم یا زیاد به نظر بیاد  

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام خانومی
مرسی که وقت گذاشتی خوندی
ممنون از نظرت
ضمنا هم قالب مبارکه هم موهات
خانوم از آقا کوچیکتر به نظر برسه خیلی حال میده
همیشه جوون بمونی الهی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد