تعطیلات

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

سلام  حالتون چطوره ؟ خوشحالم که خوبید - همسر گرامی من پنجشنبه از کرمان برگشت عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیشب قبلش خونه دختر عمه و دو تا وروجکها بودم خوب بود اولی بار بود که بدون همسرم شب رو اونجا میموندم کلی حرف زدیم فیلم دیدیم اهورا و آوا شعراشونو برام خوندن چقدر شیرین زبونند من که هر دفعه ببینمشون میخورمشون ساعت ۱۲ میخواستم بخوابم دختر عمه میگفت اومدی اینجا فقط بخوابی خوابتو برامون آوردی منم گفتم بابا ساعت ۱۲ خوابم میاد اه کلی اذیت کردند تا اینکه ساعت ۱ خوابم برد صبح پنجشنبه هم از ذوق اینکه همسر رو بعد از یک هفته میبینم رفتم خونه یه خورده خرید کردم و رفتم شروع کردم به کارهای خونه نهار و درست کردم میوه ها رو شستم و گذاشتم رو میز و ...خلاصه خونه من برق میزد ساعت ۱۱ مامانم و خواهرم اومدند یک ربع بعدش همسرم اومد عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسییک ساعت بعد هم مادر بزرگ و همو کوچیکه و بعدش بابام اومد خلاصه پنج شنبه و جمعه مهمون داشتم جمعه ظهر هم عمو بزرگه اومد خیلی خوش گذشت عصر هم همه رفتند و ما باز هم دو نفر شدیم کلی با هم صحبت کردیم امروز قراره با یکی از اقوام بریم باشگاه اون میخواد لاغر شه من میخوام چاق شم نه زیاد ۴ کیلو سر حال شیم تا اگه خواستیم در آینده مامان شیم بدنامون آمادگیشو داشته باشه شاید تاثیر داشته باشه خوب  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام خانوم خانوما...چشمت روشن...منم میخوام مث فامیلتون لاغر شم البته از ناحیه پایین تنه...راستی آپم بیا سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد