تعطیلاتی که گذشت .....

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

سلام دوستای گلم خوبید خوشید سلامتید ؟ خدا رو شکر من و همسری هم خوبیم میگذرونیم 

9 روز گذشته رو تعطیل بودم شش روز اولو خونه بودم با دوستم رفتم موهامو رنگ کردم خوب شده خودم راضیم خانواده خودم همه شهرستان هستند آخه جمعه نامزدی دختر عمه ام بود براشون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم 

چهار شنبه رو من و رضا رفتیم اصفهان حال و هوایی عوض کردیم برای روحیه هر دو مون خوب بود خیلی سوغاتی خریدیم شب اول خونه پسر دختر عمه ام مهمون بودیم از قضا دختر عمه بنده هم با خانواده محترم و دو عدد وروجک اصفهان تشریف داشتند لازم به ذکر است دختر عمه اینجانب همسایه ما هستند ده دقیقه پیاده با خونه ما فاصله دارند خلاصه این چند روز خوب گذشت قبل از تعطیلات قسمتی که من در اون کار میکنم (شرکت)یه همکار خانومم از قسمت ما جابجا شده و کارهای ایشون هم تقسیم شد بین من و همکار دیگه خلاصه نمیدونید چقدر کارهام سنگین و زیاد شده  

 

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد