حواس پرتی من

سلام عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

چهارشنبه همسرم زودتر اومد خونه چون قرار گذاشته بودیم عصر بریم بیرون و شام رو هم بیرون بخوریم  آماده شدیم و همسرم گفت من کلید بیارم یا تو میاری منم گفتم من میارم 

کلی آویزونه به جا کلیدی که دم دره همیشه قبل از اینکه برم بیرون اول کلید رو بر میدارم از در اومدم بیرون و دستمو گرفتم به دسته در در بسته شه که یاد کلید افتادم ولی دیگه خیلی دیر شده بود و در بسته شد و هیچ کاری نمیشد انجام داد ساعت هشت کلید ساز از کجا بیاریم در ورودی خونمون هم طوریه که اصلا راه نداره بازش کنی منو میگی اعصابم به هم ریخت  همسرم با خونه مامانش تماس گرفت چون یه کلید اونجا داشتیم -راهی خونه مادر همسر شدیم که کلید بیاریم ما فردیس کرج مامان همسر سعادت آباد بالاخره رفتیم ساعت ده رسیدیم و همسر مهربون هم گفت اگه پرسیدن چرا یادتون نبود بگو من بودم(همسرم) عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیگفتم باشه نیم ساعتی هم پیاده روی کردیم که خیلی خوب بود 


 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

تجربه هر کس باید کلید خود را همراه داشته باشه
یک کلید اضافی نزد یک همسایه بگذارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد